FANDOM

Wikia to społeczeństwa wiki, możliwe do edycji dla każdego, oparte na technologii MediaWiki. Te społeczeństwa, zupełnie za darmo, działają na serwerach Wikia, Inc., firmy prowadzącej projekt. Każdy może stworzyć nową Wikię, trzymając się zasad tworzenia Wikii i warunków korzystania.

Wikia została założona przez Angelę Beesley i Jimmy'ego Walesa, pierwotnie pod nazwą "Wikicities", w październiku 2004. Wikia obchodziła swoje pierwsze urodziny 2 listopada 2005. Wikicities zmieniło nazwę na "Wikia" w marcu 2006.

Wiadomości na temat strony możecie znaleźć w sekcji Wiadomości and Notatek Prasowych. Przeczytaj także powody użytkowania Wikii, czym Wikia NIE JEST, po czym przejrzyj stronę.

ReklamaEdytuj

Wikia jest serwisem wspieranym przez reklamodawców. Przeczytaj o reklamach, by poznać szczegóły polityki reklamowej i dowiedzieć się, jak możesz się tu zareklamować.

Skontaktuj się z namiEdytuj

Skontaktuj się z nami

Prawa autorskieEdytuj

Wszystkie teksty umieszczone na dowolnej Wikii działają na prawach GNU Free Documentation License (GFDL). Użytkownicy, używając tekstów z jakiejkolwiek Wikii muszą zachować zasady GFDL. Przeczytaj również tekst o GFDL, aby uzyskać więcej informacji o tej licencji. Dowiedz się również o przydzielonym agencie.

Download bazy danychEdytuj

Baza danych MySQL każdej Wikii jest dostępna na stronie download, na prawach GFDL.

StatystykiEdytuj

Zajrzyj na stronę Statystyki, aby uzyskać więcej informacji.

Istniejące WikieEdytuj

Przeczytaj listę istniejących Wikii aby dowiedzieć się, jakie społeczności powstały z ramienia firmy Wikia, inc.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki